Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu Content Marketing w Grupie Netsprint

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Content Marketing

partnerem merytorycznym działu jest Content Solutions

Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu Content Marketing w Grupie Netsprint

Agata Krynicka (wcześniej Dyrektor Zarządzająca agencji Scoop/Adnext) dołączyła do Grupy Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. Content Marketingu.

Agata Krynicka na stanowisku Head of Sales Content Marketing Division będzie odpowiedzialna za realizację budżetów w obszarze kampanii content marketingowych opartych o dane na temat użytkowników (data-driven). Oferta usług Grupy Netsprint w tym obszarze obejmuje strategie treści, publikacje na serwisach zewnętrznych i wewnętrznych, SEO, kampanie w social media, influencer marketing i WOMM. Podlegający Agacie Krynickiej 7-osobowy dział zajmuje się także obsługą klientów oraz opracowywaniem wizji i strategii kampanii emitowanych w sieciach ContentStream i WhitePress.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają kolejni managerowie z dużym doświadczeniem i wiedzą ekspercką na najwyższym poziomie. Kompetencje Agaty oraz możliwości naszej platformy reklamowej sprawiają, że będziemy dostarczać klientom jeszcze lepsze, kompleksowe rozwiązania w obszarze content marketingu opartego o dane - komentuje Przemysław Bartkowiak, członek zarządu i Chief Revenue Officer Grupy Netsprint.

Agata Krynicka jest managerem z 16-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Przed rozpoczęciem pracy w Grupie Netsprint była Dyrektorem Zarządzającym w agencji content marketingowej Scoop należącej do Grupy Adnext. Z branżą digital jest związana od 2007 roku - koordynowała budowanie i realizację strategii dla największych marek z branż FMCG, telekomunikacyjnej, finansowej, motoryzacyjnej, odzieżowej. W agencji Goldbach Interactive pracowała nad kampaniami w obszarze digital 360 dla takich klientów jak Adidas, Bakoma, Jan Niezbędny, Reebok czy Unilever. Zarządzała projektami i relacjami w międzynarodowym środowisku, tworzyła również pierwszą formę reklamy mobilnej. Od ponad 3 lat specjalizuje się w content marketingu. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer.

Prywatnie uwielbia sporty wodne, offroad i zwierzęta.

Do Grupy Netsprint obecnie należą: największa w Polsce sieć content marketingu ContentStream o zasięgu 88% oraz WhitePress - unikalna platforma umożliwiająca publikację treści content marketingowych oraz prowadzenie działań influencer marketing, dzięki której reklamodawcy mogą zamieszczać artykuły na 3300 serwisach w Polsce (w tym na powierzchniach premium.)

Na początku roku w związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii. Dyrektorzy poszczególnych obszarów w pionie sprzedaży podlegają Przemysławowi Bartkowiakowi, który odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij