CALMEAN – marka, która pomaga zapewnić bezpieczeństwo najbliższym

Powstała nowa, polska marka CALMEAN, której misją jest wspieranie rodziny w aspekcie ochrony i bezpieczeństwa oraz umożliwianie utrzymywania kontaktu z bliskimi dzięki nowym technologiom.
O autorze
1 min czytania 2017-03-30

Twórcy marki CALMEAN, Tomasz Matoszka i Wojciech Koszut, postawili na połączenie urządzeń do lokalizacji GPS z autorską aplikacją CALMEAN Control Center, która wskazuje aktualną lokalizację z dokładnością do kilku metrów w zasięgu sieci GPS (poza zasięgiem GPS urządzenie jest wspierane przez sygnał naziemnych nadajników operatorów komórkowych, a w modelach bardziej zaawansowanych także z wykorzystaniem nadajników wi-fi). Urządzenia są dostarczane z polskim oprogramowaniem, a newralgiczne dane osobowe oraz lokalizacyjne są bezpiecznie przetwarzane zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce.

CALMEAN ma swojej ofercie smartwatche z lokalizacją GPS i funkcją dzwonienia przeznaczone dla dzieci i osób starszych, a także lokalizatory GPS dla zwierząt. W połączeniu z dedykowaną aplikacją na systemy Android i iOS stanowią one rozwiązanie problemów wielu rodziców czy opiekunów. Dzięki urządzeniom mogą sprawdzać, gdzie znajduje się osoba czy zwierzę, mogą także wykonać i odebrać połączenie telefoniczne.

Tomasz Matoszka i Wojciech Koszut także są ojcami, mają rodziny, więc przygotowując produkty na rynek, doskonale wiedzieli, jakie potrzeby muszą one zaspokajać i jakie problemy rozwiązywać.

Postanowiliśmy wykorzystać nową technologię do stworzenia rozwiązań, które będą pomagać rodzinom „być w kontakcie”. Chcemy, aby rodzice byli spokojni o swoje dzieci. Chcemy przyczynić się do zminimalizowania liczby zaginięć osób starszych np. cierpiących na demencję starczą czy też zapewnić ochronę pupilom, którzy czasem lubią uciekać podczas spaceru – komentuje Wojciech Koszut, współtwórca CALMEAN. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od początku wiedzieliśmy, że misją CALMEAN będzie zapewnienie bezpieczeństwa. Ten aspekt towarzyszył nam przy tworzeniu brandu i jest obecny na każdym kolejnym etapie rozwoju. Chcemy dzięki nowym technologiom dostarczać rozwiązania przydatne w codziennym życiu rodzin – tłumaczy Tomasz Matoszka, współtwórca CALMEAN. 

Marka CALMEAN wciąż udoskonala swoje produkty. Aktualnie trwają prace nad wprowadzeniem nowych funkcji i możliwości lokalizacyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się