Ewa Kucharska przechodzi do Artegence

Ewa Kucharska zasiliła team kreatywny agencji Artegence, w której wraz z początkiem kwietnia objęła stanowisko art directora.
O autorze
0 min czytania 2017-04-10

Ewa z rynkiem reklamowym powiązana jest od ośmiu lat. Zajmowała się głównie komunikacją ATL i digital, posiada doskonałe umiejętności w zakresie animacji, działań brandingowych i szeroko pojętego projektowania. Tworzyła kreacje dla marek takich jak: T-Mobile, Electronic Beats, 4FunTV, Onet, Lisner, Zott, Tyskie, Raiffeisen Polbank czy Volkswagen. 

Ostatnio pracowała na stanowisku art director w Bridge2Fun, wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w agencji GPD Agency oraz Fresh Brand Design czy Wide Open. 

Ewa Kucharska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj