Konferencja Polzak Marketing 2017 - Efektywne zakupy marketingowe i PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja Polzak Marketing 2017 - Efektywne zakupy marketingowe i PR

24 maja odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017 organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.

Konferencja jest organizowana w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja i ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. W programie: case studies, prezentacje i prelekcje dotyczące efektywności we współpracy Klienta z Agencją.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach poszczególnych modułów programu zostaną zaprezentowane miedzy innymi:

  • Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML,
  • Dobre praktyki w zakupach marketingowych- optymalny proces i efektywne narzędzia,
  • Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować?
  • Efektywność w komunikacji marketingowej– Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jak wyznaczać i weryfikować KPI w marketingu? Na podstawie Effie Awards i Effie Index (globalny wskaźnik efektywności marketingowej).
  • Efektywność w komunikacji PR. Czego oczekuje Klient, co de facto dostarcza Agencja PR? Jak transfer wiedzy dostawcy wspomaga proces zakupu produkcji TV? Zakupy Incentive Travel z 3 stron procesu zakupowego- z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel i Agentów Lotniczych (udział Agentów IATA i linii lotniczych)

„Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role. Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych – przyznaje jeden z prelegentów, Paweł Kastory, CEO Grupy DDB Warszawa.

„Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniom usługodawcy powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe” - dodaje Agnieszka Kołodziejczak (Kierownik Zakupów Indirect, LOTTE Wedel), prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych z branży komunikacji marketingowej i PR - ze strony reklamodawcy lub agencji, dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. zakupów i marketingu, także zespoły sprzedaży i działy PR, inicjujący proces zakupu usług marketingowych lub współdecydujący o nim.

Ceny biletów oraz dodatkowe informacje o konferencji znajdują się na stronie

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.

Dialog Branżowy obejmuje cykl spotkań edukacyjnych i strategicznych z udziałem 62 ekspertów. W spotkaniach otwartych Dialogu wzięło udział dotychczas 220 uczestników. Wszystkie materiały i narzędzia wypracowane przez ekspertów zostaną opublikowane na stronie internetowej Dialogu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij