Nowa kampania reklamowa marki Grześki

Nowa kampania reklamowa marki Grześki

1 maja rusza kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach.

Marka Grześki startuje z aktywnościami reklamowymi pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”. W najnowszej kampanii promuje kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i swoją najnowszą propozycję - Grześki Gofree, które są jedynymi wafelkami na rynku o lekkiej strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Działania ukazują Grześki jako nowoczesną markę, dzięki której można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko oraz poczuć radość i beztroskę każdego dnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aktywności obejmą telewizję, Internet, reklamę outdoorową, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz działania w placówkach handlowych. Spot reklamowy będzie wyświetlany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN, a także kanałach tematycznych. Ponadto zaplanowano sponsoring wybranych programów TV. W Internecie prowadzone będą aktywności w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Reklama będzie emitowana również na urządzeniach mobilnych. Kampania outdoorowa swoim zasięgiem obejmie tablice OOH (frontlight 12x4 i 12x3) w ośmiu głównych miastach w Polsce. Akcja uzyska wsparcie w punktach sprzedaży (standy, gazetki handlowe, końcówki regałów, ekspozycje w strefie kas). Działania potrwają do końca czerwca br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij