7 najważniejszych lekcji dla marketera na infoShare 2017

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Content Marketing

partnerem merytorycznym działu jest Content Solutions

7 najważniejszych lekcji dla marketera na infoShare 2017

Po raz pierwszy w historii infoShare specjalna scena dedykowana zagadnieniom marketingowym, a na niej eksperci z całego świata. Już 17 maja podzielą się swoją wiedzą z uczestnikami i zdradzą tajniki dotyczące content marketingu, personal brandingu i wirtualnej rzeczywistości oraz...

... jej benefitów komunikacyjnych. Opowiedzą jak skutecznie dotrzeć do współczesnego konsumenta, o trendach w nowoczesnej sprzedaży i jej mariażu z contentem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Content Marketing - kiedy się opłaca? Na to pytanie odpowie Sujan Patel światowy guru content marketingu, który w 2016 roku wygenerował 8.5 milionów odsłon i ponad 8000 leadów sprzedażowych dla jego biznesu. Sujan przedstawi m.in. 8 kroków do stworzenia efektywnej promocji contentowej dla ecommerce oraz SaaS’ów. Przeprowadzi też warsztat.

Najważniejsze zasady content marketingu przedstawi Mark Schaefer, autor The Tao of Twitter czy The Content Code. W trakcie swoich wystąpień i warsztatu opowie m. in. o tym jak dużą rolę w nowoczesnej strategii marketingowej odgrywają treści, jak je tworzyć i mierzyć ich skuteczność.

Personal branding - dlaczego jest ważny w biznesie? O tym opowie m.in. Izabela Russell, szefowa Music Radio Creative. Jak twierdzi “siła personal brandingu może pomóc w rozwoju biznesu.” Dlatego podczas swojego wystąpienia wytłumaczy dlaczego trzeba mieć “wybujałe social-ego”. 

Lekcję na temat wirtualnej rzeczywistości i jej benefitów komunikacyjnych uczestnicy odrobią z Arturem Kurasińskim, bloggerem i przedsiębiorcą, twórcą MUSE i GhostVR. Kurasiński odpowie m.in. na następujące pytania: Czy VR (i pochodne Augmented Reality i Mixed Reality) są w stanie zmienić komunikację? Jak wygląda branża? Ile zainwestowano pieniędzy? Jacy są producenci? Kto i jak zarabia na VR/ AR /MR? 

O skuteczne dotarciu do współczesnego konsumenta opowie Daniel Kędzierski CEO FastTony.es. Przedstawi 5 sprawdzonych rozwiązań w Facebook API, które pomogą w doborze idealnej grupy docelowej. Powie też o skutecznym targetowaniu reklamy na Facebook’u, i skutecznych sposobach dotarcia do klienta. Kamil Kozieł Założyciel IT School i PrezART opowie o przepalaniu budżetu reklamowego. “8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją promującą Twój produkt lub markę” - przekonuje Kozieł. Podczas swojego wystąpienia opowie o sposobach na skuteczne materiały promocyjne. 

Trendy w nowoczesnej sprzedaży i jej mariaż z contentem. Jakub Cyran z GO.PL sp. z o.o. przedstawi 7 sposobów jak bez sprzedaży generować właśnie sprzedaż. Jego prezentacja będzie o tym jak łączyć marketing ze sprzedażą, jak projektować doświadczenie klienta i co zrobić, aby klienci wrzucali pozytywne informacje o nas do social mediów. 

O tym jak Jak(ie) treści sprzedają? czyli o mariażu Facebook Ads z contentem mówić będzie Artur Jabłoński, konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Jego zdaniem najlepiej docierać do odbiorców, którzy już nas znają. W swoim wystąpieniu zaprezentuje taktyki, które skutecznie pomagają budować zaangażowane grupy odbiorców na Facebooku i nie tylko, a następnie sprzedawać produkty bądź usługi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij