7 najważniejszych lekcji dla marketera na infoShare 2017

Content Marketing

partnerem merytorycznym działu jest Content Solutions

7 najważniejszych lekcji dla marketera na infoShare 2017

Po raz pierwszy w historii infoShare specjalna scena dedykowana zagadnieniom marketingowym, a na niej eksperci z całego świata. Już 17 maja podzielą się swoją wiedzą z uczestnikami i zdradzą tajniki dotyczące content marketingu, personal brandingu i wirtualnej rzeczywistości oraz...

... jej benefitów komunikacyjnych. Opowiedzą jak skutecznie dotrzeć do współczesnego konsumenta, o trendach w nowoczesnej sprzedaży i jej mariażu z contentem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Content Marketing - kiedy się opłaca? Na to pytanie odpowie Sujan Patel światowy guru content marketingu, który w 2016 roku wygenerował 8.5 milionów odsłon i ponad 8000 leadów sprzedażowych dla jego biznesu. Sujan przedstawi m.in. 8 kroków do stworzenia efektywnej promocji contentowej dla ecommerce oraz SaaS’ów. Przeprowadzi też warsztat.

Najważniejsze zasady content marketingu przedstawi Mark Schaefer, autor The Tao of Twitter czy The Content Code. W trakcie swoich wystąpień i warsztatu opowie m. in. o tym jak dużą rolę w nowoczesnej strategii marketingowej odgrywają treści, jak je tworzyć i mierzyć ich skuteczność.

Personal branding - dlaczego jest ważny w biznesie? O tym opowie m.in. Izabela Russell, szefowa Music Radio Creative. Jak twierdzi “siła personal brandingu może pomóc w rozwoju biznesu.” Dlatego podczas swojego wystąpienia wytłumaczy dlaczego trzeba mieć “wybujałe social-ego”. 

Lekcję na temat wirtualnej rzeczywistości i jej benefitów komunikacyjnych uczestnicy odrobią z Arturem Kurasińskim, bloggerem i przedsiębiorcą, twórcą MUSE i GhostVR. Kurasiński odpowie m.in. na następujące pytania: Czy VR (i pochodne Augmented Reality i Mixed Reality) są w stanie zmienić komunikację? Jak wygląda branża? Ile zainwestowano pieniędzy? Jacy są producenci? Kto i jak zarabia na VR/ AR /MR? 

O skuteczne dotarciu do współczesnego konsumenta opowie Daniel Kędzierski CEO FastTony.es. Przedstawi 5 sprawdzonych rozwiązań w Facebook API, które pomogą w doborze idealnej grupy docelowej. Powie też o skutecznym targetowaniu reklamy na Facebook’u, i skutecznych sposobach dotarcia do klienta. Kamil Kozieł Założyciel IT School i PrezART opowie o przepalaniu budżetu reklamowego. “8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją promującą Twój produkt lub markę” - przekonuje Kozieł. Podczas swojego wystąpienia opowie o sposobach na skuteczne materiały promocyjne. 

Trendy w nowoczesnej sprzedaży i jej mariaż z contentem. Jakub Cyran z GO.PL sp. z o.o. przedstawi 7 sposobów jak bez sprzedaży generować właśnie sprzedaż. Jego prezentacja będzie o tym jak łączyć marketing ze sprzedażą, jak projektować doświadczenie klienta i co zrobić, aby klienci wrzucali pozytywne informacje o nas do social mediów. 

O tym jak Jak(ie) treści sprzedają? czyli o mariażu Facebook Ads z contentem mówić będzie Artur Jabłoński, konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Jego zdaniem najlepiej docierać do odbiorców, którzy już nas znają. W swoim wystąpieniu zaprezentuje taktyki, które skutecznie pomagają budować zaangażowane grupy odbiorców na Facebooku i nie tylko, a następnie sprzedawać produkty bądź usługi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij