AdLocal – nowa agencja specjalizująca się w marketingu lokalnym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AdLocal – nowa agencja specjalizująca się w marketingu lokalnym

Na polskim rynku pojawiła się agencja AdLocal. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.

Celem projektu jest stworzenie platformy, gromadzącej w jednym miejscu wszystkie innowacyjne narzędzia marketingowe, umożliwiające prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych do wąskich i precyzyjnych – lokalnych – grup odbiorców. AdLocal skupia w sobie rozwiązania m.in. z obszarów: display, SEM, social media, mobile, big data, czy digital out-of-home (DOOH). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marketing lokalny wzbudza coraz szersze zainteresowanie wśród reklamodawców oraz mniejszych lokalnych przedsiębiorstw. Pozwala on na bardzo dokładne dotarcie z ofertą do przedstawicieli grup docelowych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca sprzedaży. Jak pokazują badania, przeprowadzone przez Deloitte w 2015 r., już 30% sprzedaży in-store w Polsce było stymulowane przez działania digital marketingowe (dla porównania w USA ten wskaźnik wyniósł 64%).

Działania jakie proponujemy bazują na znanej już od dawna geolokalizacji. To co nas wyróżnia to kompleksowe podejście do komunikacji w duchu marketingu lokalnego. Wykorzystujemy wszelkie dostępne narzędzia i kanały do efektywnego dostarczenia przekazu konsumentom będącym w obszarze zainteresowań klientów. Każdorazowo przygotowujemy optymalną rekomendację wykorzystującą mobile, display, outdoor czy social media tak, aby dostarczyć oczekiwane efekty działań – wyjaśnia Piotr Łopucki, Project Manager AdLocal.

AdLocal chce oferować swoje usługi zarówno dużym graczom posiadającym szeroką sieć sprzedaży jako uzupełnienie masowej komunikacji w mediach, jak i mniejszym przedsiębiorcom jako narzędzie do precyzyjnego wsparcia sprzedaży.

Więcej informacji na stronie www.adlocal.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij