Wystartowała najnowsza kampania marki Tefal

Wystartowała najnowsza kampania marki Tefal

Agencja VanLeif wygrała przetarg na realizację kampanii dla grilli elektrycznych Tefal.

„Czarny Pas w Grillowaniu”, bo taki tytuł nosi kampania nowego grilla elektrycznego Tefal OptiGrill+ rozgrywa się zarówno w przestrzeni offline jak i online. Zwycięski koncept, przedstawiony przez agencję VanLeif, nawiązuje do grillowania, jako narodowego sportu Polaków. Motywem przewodnim jest walka mistrzów grillowania o zdobycie czarnego pasa. Ich zmagania można obserwować na landing page kampanii www.grillujztefal.pl, a także na kanałach społecznościowych Tefal oraz zawodników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W szranki staną: Leszek Stanek, Michał Górecki oraz MalvinaPe.

Kampanię zwieńczy event finałowy 1 lipca w Beach Barze na Bulwarach Wiślanych, podczas którego uczestnicy wybiorą zdobywcę czarnego pasa w grillowaniu. Na imprezie będzie można otrzymać, w ramach pay by #, danie ugrillowane przez jednego z trzech zawodników, a także wygrać OptiGrill+. Event będzie także transmitowany na żywo na stronie i kanałach społecznościowych marki.

VanLeif odpowiada za przygotowanie całej kampanii: strategię, kreację, video, platformę technologiczną oraz produkcję eventu.

Całość działań będzie wsparta mediowo, w tym reklamą natywną na ASZdziennik.pl oraz – realizowaną przez agencję Perfomance Media – kampanią performance.

Kampania ruszyła 20 czerwca br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij