A Ty, odważyłabyś się zostać superbohaterem?

A Ty, odważyłabyś się zostać superbohaterem?
Pisk opon, huk, a zaraz po nim głucha cisza. Być może kiedyś każdy z nas znajdzie się w sytuacji, w której będzie musiał wziąć na siebie odpowiedzialność i nieść pomoc poszkodowanym. Czy będziemy mieć wtedy tyle odwagi co Babcia Superbohaterka?
O autorze
1 min czytania 2017-06-23

W nowym spocie Czerwony Krzyż zachęca do niesienia pomocy.

Francuski oddział Czerwonego Krzyża przedstawia nam obraz starszej kobiety, który ma dawać przykład, że niezależnie od wieku możemy nieść pomoc. W momencie, w którym „Super Babcia” zdaje sobie sprawę, że może uratować komuś życie – nie waha się ani chwili! A Ty, byłbyś do tego zdolny?

Na końcu autorzy spotu odkrywają przed nami przesłanie reklamy. Reklama w dość dosadny sposób pokazuje, jak ważne jest wsparcie finansowe dla organizacji pozarządowych. Gest pomocy porównuje do heroicznej akcji ratunkowej, której nie powstydziłyby się gwiazdy Mission Impossible!

Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Altmann + Pacreau.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot jest częścią kampanii promującej pomoc oddziałom Czerwonego Krzyża.

PS 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Temat marketingu, finansowania i promocji w organizacjach pozarządowych nigdy nie był łatwym kawałkiem chleba. Małe organizacje nie posiadają zawrotnych budżetów na reklamowanie się w mediach. Więcej o tym przeczytasz → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się