Zmiany i wzmocnienia w Adexon

Zmiany i wzmocnienia w Adexon

Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.

Do zadań nowego Digital Marketing Specialist należy prowadzenie działań z obszaru marketingu on-line na rynku polskim oraz zagranicznym, głównie dla branży motoryzacyjnej oraz ochrony zdrowia. Jest odpowiedzialny również za programmatic media buying.

Andrzej Goleta jest związany z branżą od 5 lat. Wcześniej pracował w lubelskich agencjach reklamowych, w których był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii w Interencie oraz koordynację działań digitalowych. Andrzej Goleta jest absolwentem Zarządzania na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Interesuje się fotografią.

Z kolei Mariusz Wojtkowiak po awansie na stanowisko Account Managera przejął opiekę nad klientami związanymi z branżą motoryzacyjną, FMCG oraz rozrywkową. Do jego głównych zadań należy kontakt z partnerami oraz planowanie działań reklamowych. Wcześniej pracował w Centrum Medycznym Vimed, gdzie był odpowiedzialny za promocję zdrowia oraz działania e-commerce.

Mariusz Wojtkowiak jest absolwentem Zdrowia Publicznego ze specjalizacją Promocja Zdrowia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Obecnie studiuje Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie jest pasjonatem historii oraz sportu, głównie piłki nożnej oraz ręcznej. W wolnym czasie szusuje na snowboardzie na górskich szlakach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij