Lody Dione oraz GoldenSubmarine przedłużają współpracę

Lody Dione oraz GoldenSubmarine przedłużają współpracę

Agencja GoldenSubmarine, odpowiadająca za wprowadzenie lodów DIONE na polski rynek, przedłużyła długoterminowo współpracę z marką.

GoldenSubmarine od początku koordynuje działanie digitalowe marki. Agencja jest odpowiedzialna między innymi za prowadzenie kanałów social media (Facebook oraz Instagram), działania z influencerami oraz akcje specjalne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kochamy nasze lody DIONE i chcemy, by była to marka międzynarodowa. Cieszymy się, że jesteśmy na polskim rynku z naszą marką, w sklepach Biedronka - powiedziała Vaida Žukauskienė, Marketing Manager marki. Doceniamy, że nasz partner GoldenSubmarine pomaga w wprowadzaniu naszych nowych produktów. Mam nadzieję, że nasze wspólne działania będą korzystne dla obu stron – dodała Žukauskienė.

W ramach kampanii wprowadzającej lody DIONE na rynek agencja GoldenSubmarine przygotowała strategię, kreację kampanii oraz stronę WWW. Agencja zajęła się również koordynowaniem działań w social mediach oraz reklamą outdoorową w największych polskich miastach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij