DaWanda.pl i Disney realizują projekt inspirowany Myszką Minnie

DaWanda.pl - platforma z unikalnymi produktami handmade i pomysłami DIY – we współpracy z Disneyem realizuje kampanię promującą jedną z kultowych disneyowskich postaci i prawdziwą ikonę stylu - Minnie. Osią projektu jest konkurs organizowany przez DaWandę z główną nagrodą w postaci wyjazdu...
O autorze
1 min czytania 2017-07-21

… zwycięzcy na London Fashion Week Festival (22-24.09).

Minnie jest uosobieniem szyku i kobiecości. Bohaterka od lat przypomina dziewczynom w każdym wieku, by były pewne siebie, wyrażały swoją osobowość i zawsze miały apetyt na życie. Styl Minnie jest ponadczasowy.

Konkurs organizowany przez DaWandę wykorzystuje motyw zmiany stylu Minnie na przestrzeni lat. By wziąć w nim udział, uczestnicy muszą przesłać zdjęcie własnoręcznie zaprojektowanego i uszytego stroju inspirowanego Minnie oraz opublikować zdjęcie swojego autorskiego projektu w kanałach social media, oznaczając je hashtagami #MinnieInspiruje i #DaWanda. Konkurs wystartował 19.07 i potrwa równo miesiąc – do 19.08. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 22.08. Wszelkie szczegóły dotyczące akcji można znaleźć na stronie: www.dawanda.pl/mkt/minnie.

Organizatorem konkursu jest platforma DaWanda.pl, która także funduje nagrodę główną czyli dwudniowy wyjazd na London Fashion Week Festival (22-24 września) dla zwycięzcy z osobą towarzyszącą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach inspiracji około konkursowych DaWanda przygotowała także osiem tutoriali, pokazujących krok po kroku tworzenie ciekawych dodatków inspirowanych postacią Minnie, np. opaskę z brokatowymi uszami czy spersonalizowaną broszkę. Od 19 lipca do 19 sierpnia co tydzień na kanale Youtube DaWandy będzie publikowany jeden film DIY, a na platformie DaWanda.pl tutorial zdjęciowy.

Projekt realizowany przez DaWandę dla Disneya jest kolejną współpracą platformy z komercyjną marką wykorzystującą strategię content marketingową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się