Sphinx uruchamia bloga z konkursem „Leć, gdzie chcesz!”

Sphinx, największa w Polsce sieć restauracji casual dining, uruchomił kulinarno-podróżnicznego bloga Mamytensmak.pl. Można na nim znaleźć artykuły, przepisy, a także zdjęcia i filmy, które powstały m.in. podczas podróży do Libanu. Treść bloga nawiązuje do Nowości Sphinxa - tematycznego menu...
O autorze
1 min czytania 2017-07-24

…z daniami inspirowanymi kuchnią Libanu, które w tym roku w restauracjach Sphinx pojawią się łącznie w czterech odsłonach. Równocześnie z blogiem Sphinx ogłosił konkurs, w którym do wygrania jest do 10 000 zł na podróż w dowolne miejsce.

– Marka Sphinx od lat kojarzyła się z daniami kuchni orientalnej, dlatego w poszukiwaniu inspiracji wybraliśmy się z ekspertką w tej dziedzinie, Samar Khanafer, w podróż po kulinarnym Libanie – metaforycznie oraz dosłownie. Efektem tej współpracy jest przede wszystkim oferta Nowości Sphinxa. Ale nie tylko – jest nim również właśnie uruchomiony blog, za pośrednictwem którego w tę podróż chcemy zabrać naszych gości i wszystkie inne osoby ciekawe kuchni i kultury Libanu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy Sphinx.

Odwiedzający bloga Mamytensmak.pl mogą przeczytać artykuły m.in. na temat potraw jadanych w Libanie, tego jak wygląda libański street food i dlaczego warto się wybrać na Souk el Akel, czyli uliczny festiwal jedzenia w Bejrucie. Co nadaje smak libańskim potrawom oraz jak przygotować hummus i shish taouk. Na blogu można też obejrzeć reportaż z Libanu, pierwszy z cyklu, z Samar Khanafer w roli przewodniczki, a także relację z kulinarnych warsztatów.

Jednocześnie z blogiem Sphinx ogłosił konkurs pod hasłem „Wygraj 10 000 zł i leć, gdzie chcesz!”. Konkurs jest przeznaczony dla klientów restauracji Sphinx, którzy zamówią danie z menu „Mięta sumak i kolendra”. Aby wziąć w nim udział trzeba wypełnić zgłoszenie na blogu Mamytensmak.pl – wskazać miejsce, do którego chciałoby się polecieć, wraz z uzasadnieniem. Główną nagrodą jest voucher o wartości 10 000 zł na podróż w dowolne miejsce na świecie, druga nagroda to voucher na 5 000 zł. Do wygrania jest też 20 książek kulinarnych i podróżniczych. Konkurs trwa do 21 sierpnia 2017 r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Blog Mamytensmak.pl oraz związany z nim konkurs są promowane na oficjalnym fanpage Sphinx Restauracje na Facebooku. Za koncepcję bloga oraz wykorzystany materiał wideo i zdjęciowy odpowiada dział marketingu Sfinks Polska, zaś za projekt i realizację bloga była odpowiedzialna agencja Epic Dreams.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się