Codemedia promuje markę TaoTao w radiu

Ruszyła nowa kampania reklamowa makaronów i sosów TaoTao. Działania prowadzone są na antenach RMF FM i RMF Maxxx. Przy ich realizacji marka współpracuje z domem mediowym Codemedia.
O autorze
1 min czytania 2017-07-27

Akcja promocyjna obejmuje kampanię spotową oraz sponsoringową. Jej celem jest zainteresowanie słuchaczy produktami marki TaoTao, które można wykorzystać do przygotowania azjatyckich potraw, a także jako ciekawe urozmaicenie dań europejskich.

Marka TaoTao jest obecna w Polsce już od ponad 20 lat, jako niekwestionowany lider rynku sosów i makaronów orientalnych. W swoim bogatym portfolio posiada produkty azjatyckie o oryginalnych recepturach, z których topowe to m.in. sos sojowy z wysoką zawartością nasion soi, sos słodko-pikantny chili czy też lekkostrawny makaron ryżowy nitki TaoTao.

Azjatyckie smaki cieszą się w naszym kraju wciąż rosnącą popularnością. Ponadto Konsumenci coraz częściej używają produktów TaoTao bardziej uniwersalnie – do typowo europejskich dań czy też urozmaicenia zup. Prowadzone działania reklamowe mają pomóc jeszcze szerzej dotrzeć z naszą ofertą do wielbicieli inspiracji kulinarnych – mówią pracownicy Działu Marketingu TAN-VIET International S.A. (dystrybutor marki TaoTao).

Zarekomendowaliśmy marce TaoTao kampanię radiową ze względu na duży potencjał tego medium w okresie wakacyjnym. Dzięki wybranym stacjom możemy dotrzeć do stosunkowo zróżnicowanej grupy docelowej kampanii – mówi Bartosz Zientek z domu mediowego Codemedia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została zaplanowana na trzy tygodnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing