Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

Na sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym, lepszym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy także nowa kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego.

Wraz z wprowadzeniem na rynek napoju  Zero Cukru firma startuje z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, której głównymi bohaterami – poza samym Robertem Lewandowskim – będą jego kibice. Materiały reklamowe, w tym nowy spot konsumenci mogą śledzić od początku sierpnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To był świetny pomysł, aby w spocie mogli wziąć udział kibice. Była to dla mnie doskonała okazja, by poznać bliżej ich i ich historie, a dzięki temu pokazać w reklamie prawdziwe emocje, które na co dzień towarzyszą mi podczas spotkań z fanami. Plan zdjęciowy w Polsce był dla mnie przede wszystkim dobrą zabawą w świetnej atmosferze. Cieszę się, że kibice są bohaterami spotu, bo w mojej sportowej karierze to właśnie oni odgrywają kluczową rolę – podkreśla Robert Lewandowski.

Poza telewizją firma zaplanowała również działania w digitalu (Ipla, TVPlayer, Youtube, Filmweb oraz Spotify), social mediach (Facebook, Instagram) oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach w całej Polsce.

Coca-Cola ma przyjemność współpracować z Robertem Lewandowskim już od 2011 roku w ramach turnieju Coca-Cola Cup. W tym roku wspólnie zdecydowaliśmy o rozszerzeniu współpracy i zaangażowaniu Roberta do działania w ramach nowej kampanii. Cieszymy się, że stworzyliśmy reklamę oddającą pozytywne emocje towarzyszące spotkaniom Roberta z jego kibicami – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services.

Kampanię wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek oraz Masny. Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem.

Za realizację kampanii odpowiadają: McCann Worldgroup (koncepcja kreatywna, ATL), Agencja Reklamowa Fortis BTL (działania reklamowe), LiquidThread (działania w digitalu, w tym obsługa social media Coca-Cola), Hill + Knowlton Strategies (działania PR) oraz Mediacom (planowanie i zakup mediów).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij