Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Lubella i fetowanie lata

Jak celebrować lato? Najlepiej – korzystając z jego uroków i przygotowując pyszne potrawy ze świeżych składników. Makaronowa propozycja Lubelli zaprezentowana w najnowszym spocie to kwintesencja lata na talerzu – urzeka kolorami, smakiem i aromatem.
O autorze
1 min czytania 2017-08-04

Latem szczególnie doceniamy walory sezonowych produktów. Czekamy na nie cały rok, warto więc cieszyć się nimi w pełni i maksymalnie urozmaicać nawet proste posiłki. Kontynuując swoją kampanię „Lubella i 1000 pomysłów” marka postanowiła zachęcić konsumentów do świętowania smakowitego lata. W kolejnej reklamie tegorocznej kampanii Lubella przedstawia idealny pomysł na lekką i prostą, a zarazem oryginalną sałatkę.

Jak sprawić, by nasz makaron miał piękny, różowy kolor? Patent Lubelli to ugotowanie go w barszczu na bazie koncentratu Krakus – pysznie i efektownie! W takiej wersji stanowi on unikalną bazę do każdej sałatki. Dodając do niego zielony bób, ser feta i wyraziste przyprawy, szybko wyczarujemy na talerzu danie godne każdej letniej imprezy. Makaron w różowej wersji i świeże dodatki robią wrażenie!

Jak jeszcze możemy kulinarnie celebrować lato, dowiemy się zaglądając na stronnie. Lubella niezmiennie inspiruje konsumentów również poprzez kanały social media, dlatego warto zajrzeć na Facebook i Instagram.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj