“Biegasz jak dziewczyna” nabiera nowego znaczenia. Always po raz kolejny udowadnia, że warto próbować nowych rzecz

“Biegasz jak dziewczyna” nabiera nowego znaczenia. Always po raz kolejny udowadnia, że warto próbować nowych rzecz

Nie raz słyszymy, jak dzieci na podwórkach przekrzykują się wyzwiskami „biegasz jak dziewczyna” lub „rzucasz jak dziewczyna” to określenia, które rzucane, szczególnie w stronę chłopców, powodują negatywne odczucia.

Always od kilku lat prowadzi kampanię, która ma zmienić to, jak odbieramy słowa „jak dziewczyna”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kilka dni temu marka wydała kolejne spoty kampanii. Filmy mają sprawić, że dziewczęta wkraczające w wiek dojrzewania poczują się dumnie i pewnie podczas robienia różnych czynności #JakDziewczyna.

Procter&Gamble przeprowadziło ankietę, z której wynika, że „50 procent dziewcząt czuje się sparaliżowanych strachem przed zmianami w okresie dojrzewania” a „75 procent dziewcząt zgadza się z twierdzeniem, że media społeczne przyczyniają się do zmniejszenia pewności siebie wśród dziewcząt szczególnie w okresie dojrzewania".

Te obawy sprawiają, że 7/10 boi się podejmować prób w nowych dziedzinach życia. Dlatego Always po raz kolejny pokazała, że robienie rzeczy #JakDziewczyna, nie zawsze musi się udać, ale warto próbować – niezależnie od płci!

Kampania opracowana przez Leo Burnettt zdobyła liczne nagrody i wielkie uznanie od czasu jej uruchomienia w czerwcu 2014 r.

Marka opublikowała również wywiad z reżyserem spotów kampanii:

Poniżej pozostałe spoty kampanii:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij