Kamikaze przygotowało akcję wspierającą wprowadzenie nowych produktów Humana do sieci Rossmann

Kamikaze przygotowało akcję wspierającą wprowadzenie nowych produktów Humana do sieci Rossmann

Kamikaze przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie dań w słoiczkach 100% organic do sklepów sieci Rossmann. Akcja właśnie wystartowała i potrwa do 25 października.

Na potrzeby akcji agencja Kamikaze przygotowała landing page konkursu pt „Słoiczki Humana wchodzą do Rossmanna” oraz kampanię reklamową, która będzie prowadzona na profilu marki Humana na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja przygotowała na potrzeby akcji konkursowy landing page o charakterze edukacyjnym. Uczestnicy konkursu rozwiązują na nim quiz składający się z 5 pytań związanych z wiedzą na temat żywienia dzieci oraz wprowadzania nowych posiłków do ich jadłospisu. Każda błędna odpowiedź jest zaznaczana na czerwono tak by uczestnik mógł poszukać poprawnej odpowiedzi a co za tym idzie nabyć poprawnej wiedzy na tematy poruszane w quizie. Po przejściu quizu uczestnik ma za zadanie dokończyć zdanie konkursowe: „Dzięki temu, że słoiczki Humana są dostępne w Rossmannie…”. Do wygrania w konkursie są 3 krzesełka do karmienia, 2 rowerki biegowe oraz 3 zestawy produktów Humana.

Każda osoba biorąca udział w konkursie otrzyma dedykowany e-book dotyczący rozszerzania diety niemowląt, przygotowany na potrzeby tej akcji przez Kamikaze. Zostanie on przesłany po zakończeniu testu na wskazany adres mailowy.

Dodatkowo w ramach akcji klienci Rossmanna, którzy zakupią jakiekolwiek produkty dla dzieci (nie tylko marki Humana) otrzymają w kasie łyżeczkę dla niemowląt z logo Humana.

Akcja jest skierowana do rodziców dzieci w wieku 1-12 miesięcy.

Agencja realizuje ją w ramach stałej obsługi marki Humana, z którą współpracuje od grudniu 2015 r. roku.

Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Kotlin, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij