Nowy Klient Melting Pot Brand Consulting – Kitchen Casting, najbardziej demokratyczny kanał internetowy dla prawdziwych mistrzów gotowania

W internecie gotują celebryci, kucharze, vlogerzy i blogerzy. Gotuje się na wesoło, na poważnie, na pokaz, na kanałach znanych marek i kanałach sponsorowanych przez marki. Ale gdzieś w tym wszystkim gubi się esencja gotowania – jego prawdziwość. Czyli gotowanie przez prawdziwych ludzi...
O autorze
2 min czytania 2017-09-20

…ich ulubionych dań, dla równie prawdziwych ludzi zgłodniałych pysznej kuchni. I inspiracji, które będzie łatwo wprowadzić w życie – ugotować u siebie bez poczucia „ja na pewno tak nie potrafię”. Ile razy tak myśleliście? Ale ile razy mieliście blokadę – „przecież mi to się nie uda”?

Z takiego założenia wyszli twórcy kanału Kitchen Casting (obecnego na Facebooku, Instagramie, Youtube i stronie www.kitchencasting.pl). Kanał promować ma kucharzy amatorów – uwielbiających gotować i chcących podzielić się ze światem swoimi przepisami i swoimi popisowymi daniami, którzy nie mieli do tej pory do tego miejsca i też trochę się tego bali. Dla nich właśnie jest Kitchen Casting, gdzie codziennie można zobaczyć nową twarz, nową historię i nowy przepis. A Kitchen Casting nie dość, że jest fair, bo płaci każdemu od razu gotówką (Tak. KAŻDEMU. Kitchen Casting to nie konkurs, każdy dostaje 500 zł za przygotowane danie i nakręcone video, a dodatkowo wszyscy mają szansę zostać autorami najpopularniejszego video w miesiącu i w zamian za to odwiedzić Kitchen Casting ponownie i ugotować coś pysznego tym razem za 5000 zł!), to zapewnia przede wszystkim to, co najczęściej nieosiągalne dla zwykłego człowieka: profesjonalną produkcję video, profesjonalną promocję na swoich kanałach i organiczne zasięgi komunikacyjne budowane za pomocą społeczności skupionej wokół marki. Firma ma swoją siedzibę w Warszawie, ale już teraz odwiedzają ją miłośnicy gotowania z całej Polski. Pachnie świeżością? Zdecydowanie, bo demokratyczne podejście do gotowania, to jest mikrotrend, który ma wielką przyszłość.

Jak na tym mogą skorzystać marki i marketerzy? Tutaj pojawia się Melting Pot, który odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, zarówno marketingowe, jak i komunikacyjne projektu oraz za pomoc przy nawiązaniu współpracy z podmiotami zainteresowanymi kooperacją marketingową i promocją swoich marek na kanale Kitchen Casting. Co równie ważne Melting Pot odpowiedzialny jest także za najnowszy przepis na autorskie chilli con carne – do zobaczenia oczywiście na Kitchen Casting.

Melting Pot Brand Consulting i Strategie marek działa na rynku od roku 2012. Powstał z inicjatywy Radosława Kaczmarka i Wojtka Walczaka. Melting Pot specjalizuje się w doradztwie marketingowym, strategicznym i komunikacyjnym dla takich marek jak: Hortex, Vision Express, Mennica Developer czy Aviva oraz wsparciem dla czołowych agencji komunikacyjnych takich jak PZL, Walk, Loyalty Point, They.pl, Opcom czy San Markos.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W roku 2016 i 2017 Melting Pot nagrodzony został dwoma statuetkami Mixx Awards, nagrodą główną w konkursie KTR, nagrodą główną Golden Arrow, mieczem na konkursie KTR oraz nominacją do nagrody Effie za kampanie #łapjaja oraz Dopasowani Kompani dla Fundacji Zwierzęca Polana.

Zainteresowany współpracą z Kitchen Casting? Pisz na [email protected] lub wyślij wiadomość na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się