Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity.

Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z „Dobrymi Wiadomościami”

Po spotach dla Mieszanki Krakowskiej i Fresh & Fruity najpopularniejsze czekoladki w ofercie Wawelu również doczekały się swojej kampanii w ramach idei kreatywnej „Dobre Wiadomości”. – Każdy ze spotów odnosi się do innego medium: Mieszanka Krakowska – do telewizji, Fresh & Fruity – do świata cyfrowych przekazów. Z kolei spot Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zamyka pętlę i nawiązuje do radia, osadzając w głównej roli prezenterkę radiową, która szerzy ideę dobrych wiadomości – komentuje Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

Za reżyserię spotu, podobnie ponownie odpowiada uznany australijski reżyser, Sebastien Guy. Kampania widoczna będzie w czołowych stacjach telewizyjnych i poza TV obejmie także działania digital, public relations oraz prasę.

Outdoor czekolad Wawel z „Dobrymi Składnikami”

Aktualnie na rynku pojawiają się kolejne produkty Wawelu w nowych opakowaniach i z nową recepturą: bez sztucznych aromatów, barwników czy zbędnych substancji konserwujących. Wszystkie reklamy, oprócz ich fabuły i oczekiwanych skojarzeń wizerunkowych, eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników. Dążymy do uproszczonego składu produktów, udoskonalając receptury poszczególnych subbrandów – komentuje Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA.

Czekolady Gorzka, Krówkowa, Fresh & Fruity, Michałki i Miętowa to topowe produkty Wawelu w kategorii tabliczek i to ich dotyczy uruchomiona właśnie ogólnopolska kampania outdoorowa z wykorzystaniem citylightów i billboardów

Za opracowanie strategii komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję spotów Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij