Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Gillette dołącza do drużyny „Ligi Sprawiedliwości” i rozpoczyna misję o kryptonimie: „Najlepsza maszynka do golenia dla superbohaterów”

We współpracy z filmem akcji "Liga Sprawiedliwości" z wytwórni Warner Bros. Pictures, Gillette rozpoczyna badania mające na celu rozwinięcie technologii, która pozwoli zadbać o pielęgnację kolejnego pokolenia superbohaterów.
O autorze
1 min czytania 2017-10-18

Gillette, wiodący na świecie ekspert w dziedzinie męskiej pielęgnacji, przenosi swoją działalność na wyższy poziom. Ogłasza dziś nowo zawarte partnerstwo z „Ligą Sprawiedliwości”, filmem wytwórni Warner Bros. Pictures i wyrusza na misję, której celem jest rozwinięcie swojej technologii tak, aby spełniała potrzeby nawet najpotężniejszych superbohaterów.

Podczas misji ratowania Ziemi, meta-ludzie doświadczają działania wielu brutalnych żywiołów, od ekstremalnego zimna, wiatru i uderzających fal, po działanie gorących spalin w trakcie szybkiej pogoni za swym celem. Po stworzeniu różnorodnych produktów, zaprojektowanych z ogromną precyzją tak, aby były „Najlepsze dla mężczyzny”, Gillette ma wyjątkowo korzystne warunki do stawienia czoła niecodziennemu wzywaniu, jakim jest odkrycie, co dokładnie jest „Najlepsze dla superbohatera” – niezależnie od tego, czy będzie to robić w laboratoriach Advanced Grooming Studies na całym świecie czy w kwaterze głównej Gillette World Shaving w Bostonie, w amerykańskim stanie Massachusetts.

– Wiem jak głęboko muszą sięgnąć prace badawcze i rozwojowe, gdy chodzi o stworzenie maszynek do golenia zaspokajających potrzeby zwykłych ludzi, a obecnie korzystamy z tej wiedzy w sposób, o jakim wcześniej moglibyśmy tylko pomarzyć – mówi Kristina Vanoosthuyze, ekspert naukowy Gillette.

Aby zapewnić każdemu dostęp do „superbohaterskich doświadczeń”, limitowana edycja pakietów prezentowych Gillette x „Liga Sprawiedliwości” dostępna jest w sklepach do końca grudnia. Każdy znajdzie wśród nich swój własny super-zestaw w pudełku z motywem z „Ligi Sprawiedliwości”, między innymi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • zestaw zawierający rączkę Mach3 Base, 2 wkłady Mach3, oraz 75ml żelu Mach3 Turbo Comfort w sugerowanej cenie 51,99
  • Limitowana edycja, ze specjalnie zaprojektowaną rączką w stylu vintage, z motywem Justice League – Flexball Proglide, 3 zapasowe ostrza Proglide, oraz 75ml żelu Fusion w sugerowanej cenie 94,99

Ponadto, aby wasze wrażenia związane z „Ligą Sprawiedliwości” były jeszcze silniejsze, Gillette, wspólnie z Warner Brothers, zapewnia ekskluzywne treści wirtualne, które można teraz pobrać za darmo ze sklepów Apple App Store oraz Google Play Store. Pozwolą wam one dołączyć do Ligi Sprawiedliwości w ekscytującej przygodzie w wirtualnej rzeczywistości, w której znajdziecie się w skórze kultowych superbohaterów DC i poczujecie potęgę ich supermocy. Do wyboru w aplikacji będą: Batman, Wonder Woman, Flash, Aquaman, oraz Cyborg.

Aby dowiedzieć się więcej na temat partnerstwa Gillette i „Ligi Sprawiedliwości”, jak również ściśle tajnych prac badawczych i rozwojowych, których to przedsięwzięcie będzie wymagać, zobaczcie ogólnoświatowy spot reklamowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się