e-Commerce – rozwiń swój biznes

eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

e-Commerce – rozwiń swój biznes

W poniedziałek, 6 listopada start pierwszej edycji kampanii „e-Commerce – rozwiń swój biznes”, przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie – jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej.

Jak handlować w internecie i nie tracić pieniędzy? Czy Twój pomysł na e-biznes uwzględnia zagrożenia, które niesie ze sobą ten kanał sprzedaży?

Ponad 80% sklepów internetowych zamyka się przed swoimi trzecimi urodzi­nami. Dzięki naszej kampanii dowiesz się, jak się przygotować, żeby nie znaleźć się w tym niepożądanym gronie. Wraz z ekspertami – teoretykami i praktykami – przygotowaliśmy zbiór porad, z którymi każdy e-przedsiębiorca powinien się zapoznać. Współpracuj z profesjonalistami i wydawaj swoje środki rozsądnie! Do lektury zachęcamy jednak nie tylko sprzedawców, ale i kupujących. Pozwól nam przedstawić Ci e-handel „od kuchni”, a z pewnością zaskoczy Cię, jak wielu ludzi zatrudniasz w chwili, gdy klikasz w dobrze znaną ikonę KUP TERAZ

Naszym partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy – XIII Targi eHandlu (8 listopada w Warszawie), Forum Gospodarki Cyfrowej (9 listopada w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie).

Partnerami kampanii zostały firmy PayU, DPD, CebITgroup, Raben Logistics oraz Rajapack, a Partnerami medialnymi portale Interia.pl, Nowymarketing.pl oraz technologiewbiznesie.pl.

Całość materiałów znajdziecie na portalu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij