Nairobia dla Pilsner Urquell w kampanii wspierającej profilaktykę chorób nowotworowych u mężczyzn

Nairobia dla Pilsner Urquell w kampanii wspierającej profilaktykę chorób nowotworowych u mężczyzn

Agencja Nairobia na zlecenie marki piwa Pilsner Urquell przygotowała strategię oraz ideę kreatywną „Wzór piwnych wąsów”.

Kampania ta ma na celu podjęcie ważnego tematu i wspiera fundację walczącą z nowotworami u mężczyzn. Co ważne w tek akcji każdy może pomóc! Wystarczy zamieścić zdjęcie z piwnym wąsem w Instagramie i dodać #wzórpiwnychwąsów. Jedno zdjęcie to 1 zł dla fundacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja jest komunikowana w lokalach gastronomicznych oraz social mediach. Materiały kreatywne przygotowała również Agencja Nairobia. Kampania ruszył na początku listopada.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij