Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka

Niech moc będzie z nimi. Reklama promująca grę Star Wars: Battlefront II pokazuje walkę między jasną i ciemną stroną mocy z przymrużeniem oka

Każda premiera Star Wars jest idealnym czasem na dobre kampanie reklamowe, które zarazem podgrzewają atmosferę przed filmem oraz napędzają sprzedaż. Nowej premierze gry Star Wars: Battlefront II towarzyszy zabawna rywalizacja płci.

Reklama, stworzona przez BBH New York zaczyna się, kiedy mały chłopiec bawi się zabawkami Luke'a Skywalkera i dostrzega dziewczynkę, która ściska zabawkę ciemnej strony mocy. Z biegiem lat ich rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta. Czy to tylko przysłowiowe „końskie zaloty”? ;)

 

Kultowa saga, zapoczątkowana w 1977 roku, na stałe wpisała się w kanon kina światowego. Stała się też jednym z najczęściej wykorzystywanych motywów wśród marketingowców.

Poniżej więcej reklam związanych ze światem Gwiezdnych Wojen

PS 

Więcej spotów na motywach Gwiezdnych Wojen znajdziecie → tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij