Unimil SKYN® w nowym spocie stawia na najbardziej intymne miejsca w Portugalii

Marka Unimil SKYN® w swoim najnowszym spocie wizerunkowym przedstawia niezwykle sensualną podroż po Portugalii.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Spot jest finałem konkursu przeprowadzonego latem bieżącego roku, w którym pary z Polski mogły wygrać podróż po luksusowych portugalskich hotelach i jednocześnie jest teaserem do globalnego finału akcji, który planowany jest już w najbliższym czasie.

Spot marki®, będący wyjątkowym wizualnym podsumowaniem części konkursowej kampanii Places of Intimacy, ma za zadanie pobudzić zmysły odbiorców, przybliżyć im istotność fizycznych miejsc w relacjach międzyludzkich i być wstępem do ogólnoświatowego finału kampanii.

Najnowszy spot jest silnie powiązany z założeniami kampanii, która bezpośrednio odpowiada na współczesny styl życia młodych ludzi. Spot to wizualne wejście w świat Millenialsów i dosłowne przekazanie tego, jaki wpływ mają miejsca na to, co oraz jak przeżywamy i zapamiętujemy (Grzegorz Wydra, Marketing Manager CEE, LifeStyles).

Najnowszy spot marki obejmuje promocję w kanałach social media oraz kanałach partnerów medialnych kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept i kreację odpowiada agencja buzz. wraz ze swoim działem PR buzz.relations, który jest odpowiedzialny także za działania medialne promujące kampanię. Spot został wyprodukowany we współpracy z duetem LADS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing