San Markos zrealizował nowy spot reklamowy dla Hasco-Lek

1 kwietnia ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez San Markos dla HASCO-LEK S.A. W reklamie produktu Ulgix Wzdęcia udział wzięła znana i lubiona aktorka Agnieszka Pilaszewska.
O autorze
0 min czytania 2018-04-10

Kampania telewizyjna Ulgix Wzdęcia to pierwszy projekt San Markos dla Hasco-Lek S.A. Jej celem jest promowanie i wzmocnienie świadomości marki.

Spot kierowany jest przede wszystkim do kobiet, które poszukują sprawdzonego sposobu walki ze wzdęciami brzucha. Podkreślenie skuteczności i szybkości działania stanowiły główne wyzwanie dla kreacji.

Jest to kolejna realizacja Ulgix z udziałem znanych osób. W poprzednich latach bohaterką kampanii Ulgix była Magda Gessler.

Kampania zostanie przygotowana we współpracy ze studiem produkcyjnym D35 oraz domem mediowym Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj