AdWords to od teraz Google Ads, które prezentuje nowe możliwości reklamowe, dostarczane przez Google. Firma oferuje nowy typ kampanii oparty na technologii uczenia maszynowego, dzięki czemu małym firmom będzie łatwiej rozpocząć korzystanie z sieci.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dodatkowo firma ujednolica DoubleClick i Google Analytics 360 Suite, które będą działać pod nazwą Google Marketing Platform. Rozwiązanie ma przyczynić się do silniejszej współpracy zespołów marketingu.
W ramach Google Marketing Platform dostępne będzie narzędzie Display & Video 360. Produkt ten zawiera funkcje z DoubleClick Bid Managera, Campaign Managera oraz Studio & Audience Center, co ma umożliwić zespołom kreatywnym, mediowym i agencjom realizację kampanii reklamowych end-to-end w jednym miejscu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ciągu ostatnich trzech lat Google pracował również nad połączeniem DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange. Efektem jest kompletna i jednolita platforma programmatic Google Ad Manager. Połączenie ma umożliwić większą efektywność w zwiększaniu zysków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: adwords.googleblog.com/2018/06/new-brands-and-solutions.html