Łukasz Dolata tworzy jedno.org

jedno.org to organizacja łącząca kompetencje komunikacji marketingowej i CSR. Na czele inicjatywy stoi Łukasz Dolata, właściciel domu produkcji filmowej oversee.pl.
O autorze
0 min czytania 2018-07-03

Główny cel, który przyświeca jedno.org to zachęcenie do połączenia budżetu marketingowego przedsiębiorstw z długofalową strategią CSR i tym samym wpisanie biznesu w jego społeczne i ekologiczne otoczenie. jedno.org zapewnia kompleksowe realizowanie kampanii przedsiębiorstw w służbie czynienia dobra.

Na całym świecie można zaobserwować trend, w którym za przyszłe losy świata odpowiedzialność przejmują nie tylko rządy czy organizacje pożytku publicznego, ale prywatne firmy. I nie jest to tylko zabieg wizerunkowy, ale coraz częściej nagląca potrzeba podyktowana zarówno kryzysami społecznymi i ekologicznymi, jak i rosnącą świadomością przeciętnego człowieka, a co za tym idzie, konsumenta.

jedno.org ma na celu odpowiedzenie na ten trend pokazując, że odpowiedzialne przedsiębiorstwa będą w najbliższym czasie nie tylko lepiej postrzegane, ale znacznie skuteczniejsze biznesowo. Mówiąc najprościej – dobro się opłaca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj