„Gazeta Wyborcza” łączy działy marketingu swoich magazynów – dyrektorem zostaje Monika Summer-Brason

W lipcu br. „Gazeta Wyborcza” połączyła dział marketingu tytułów „ Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun” z zespołem zajmującym się promocją marki „Wysokie Obcasy” - tygodnika, miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” i wydań specjalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl.
O autorze
1 min czytania 2018-07-30

Dyrektorką nowego, powiększonego działu marketingu magazynów „Gazety Wyborczej” została Monika Summer-Brason. Do tej pory zajmowała się ona współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej marki „Wysokie Obcasy”.

W kierowanym przez nią dziale promocją poszczególnych tytułów zajmują się: „Avanti” – Jowita Purzycka, „Logo” i „Opiekun” – Sylwia Bełżek oraz „Kuchnia” – Alicja Gałek, natomiast marką „Wysokie Obcasy” opiekują się Adrianna Dobrzyńska i Karolina Ryszka.

Monika Summer-Brason jest związana z branżą wydawniczą od 17 lat. W marcu 2017 r. dołączyła do zespołu Agory. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie odpowiadała m.in. za miesięczniki „Zwierciadło”, „Sens”, a także za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika „Polska The Times” i pracowała w Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska) dla tytułów „Newsweek Polska” i „Forbes”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj