Interaktywna Mapa Zaczepów od Performics dla WWF Polska

Performics realizuje dla WWF kampanię promującą Interaktywną Mapę Zaczepów. Celem działań jest zachęcanie do dodawania na mapie zaczepów, czyli obiektów, które mogą powodować zrywanie się sieci, jak i korzystania z zawartych w niej danych.
O autorze
0 min czytania 2013-08-05

Kampania jest elementem projektu „Usuwanie zalegających sieci z Bałtyku”, realizowanego przez WWF od 2011 roku. Projekt jest finansowany przez fundację Baltic Sea 2020.

Kampania obejmuje polskie i litewskie media. Większość działań Performics realizuje w internecie, kierując użytkowników na stronę sieciwidma.wwf.pl poprzez działania SEM, reklamę display, AOD oraz malingi. Dodatkowo, w największych serwisach internetowych nadmorskich miejscowości (m.in. Dziennikbaltycki.pl, Pomorze.Naszemiasto.pl) pojawią się artykuły poświęcone problemowi sieci zalegających w Morzu Bałtyckim.

Działania w internecie uzupełnia kampania radiowa przygotowana także przez Performics. Kierowane do rybaków spoty, zachęcające do pobrania mapy zaczepów i dodawania na niej nowych obiektów, emitowane są w nadmorskich rozgłośniach, m.in. Radio Gdańsk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj