Łukasz Zaleśny objął stanowisko consumer experience strategy directora w Starcomie

Łukasz Zaleśny objął nowo utworzone stanowisko consumer experience strategy directora w agencji mediowej Starcom, wzmacniając tym samym zespół strategii kierowany przez Sebastiana Szadego.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Na nowo utworzonym stanowisku Łukasz Zaleśny będzie wspierał budowę ekspertyzy agencji w obszarze consumer experience oraz współtworzył projekty, których celem jest budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń ludzi z markami, z wykorzystaniem technologii i nowoczesnych kanałów komunikacji. Ściśle współpracując z zespołami klienckimi zajmie się rozwojem oferty warsztatowej i szkoleniowej agencji w zakresie strategii komunikacji – consumer journey, experience design.

Łukasz Zaleśny posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z marketerami przy opracowaniu strategii komunikacji marek. Interesuje się wykorzystaniem myślenia strategicznego i technologii w obszarze branded customer experience. Karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-graphics (TBWA) i ACR (K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii, zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marek i wspieraniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich. Ostatnio jako strategy & innovation director w Blue 449 (obecnie Spark Foundry) odpowiadał za rozwój oferty kolektywnej pracy warsztatowej z partnerami biznesowymi klienta, a także za realizację innowacyjnych projektów komunikacyjnych na styku mediów i kreacji.

Jest on także absolwentem Szkoły Strategii Marki przy SAR. Jako wykładowca SGH, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu współpracy marketerów z agencjami. Jako prelegent występował na konferencjach branżowych m. in. Forum IAB, AdUniverse, European Start-up Days i InternetBeta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj