Zbiórki charytatywne w mediach społecznościowych nie są rzeczą nową. Na Facebooka opcja ta działa już od dłuższego czasu i jej popularność nie maleje. Teraz przedstawiciele Instagrama poinformowali, że podobną usługę wprowadzają do Stories na platformie.
Dzięki specjalnej naklejce możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w grafikę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowe narzędzie opiera się na technologii, która działa już na Facebooku w postaci zbiórek oraz przycisku „Przekaż datek”. Co istotne, Instagram nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – 100% darowizn trafia do organizacji.
Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Teraz zostają udostępnione w 28 europejskich państwach, w tym w Polsce.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jedna z najsłynniejszych w Polsce zbiórek była poświęcona organizacji WOŚP, a zorganizowano ją w związku z tragiczną śmiercią śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, ostatecznie zaś udało się zebrać prawie 16 mln złotych.