KERRIS Group tworzy KERRIS Select – business unit dedykowany działaniom performance marketingowym

KERRIS Group stworzyło jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu, KERRIS Select. Business unit powstał z przekształcenia działu performance, który od ponad 5 lat funkcjonował w strukturach grupy. Zarządzanie nim objął Jędrzej Zarychta, head of KERRIS Select.
O autorze
1 min czytania 2019-09-30

KERRIS Select oferuje kompleksowe rozwiązania z obszaru performance marketingu, m.in.: reklamy w wyszukiwarkach internetowych oraz pozycjonowanie (SEM, w tym SEO), kampanie w mediach społecznościowych (paid social), w technologii programmatic realizowanej na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych (reklamy bannerowe, wideo, audio, content marketing, marketing szeptany), a także z zakresu e-mail marketingu. Realizuje również szkolenia, audyty oraz tworzy indywidualne rozwiązania, dostosowane do potrzeb klientów.

Zespół KERRIS Select posiada doświadczenie w prowadzeniu działań na terenie Polski i na rynkach CEE. Współpracuje z firmami z rozbudowanymi działami marketingu oraz bez tego rodzaju jednostek w strukturze, działami sprzedaży i bezpośrednio z właścicielami biznesów. Wśród partnerów unitu znajdują się też agencje i firmy z branży marketingowej, które nie posiadają kompetencji performance „in house”. Obecnie jednostka realizuje działania m.in. dla: Poly (wcześniej Polycom), Romet, Sinfonia Varsovia, Valeo czy ZT Kruszwica.

– KERRIS Select jest odpowiedzią na kierunek, w którym rozwija się digital – mierzalnej dziedziny, łączącej obszary marketingu i sprzedaży. Obecnie wszystkie działania prowadzone w digitalu możemy na bieżąco monitorować i reagować na czynniki zewnętrzne, takie jak oferta konkurencji, zachowania konsumentów, a nawet pogoda. Mamy kontrolę, a celem jest wynik – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

– Skupiamy się przede wszystkim na dostarczaniu wyników, wspierających długofalowe działania sprzedażowe. Na drodze do ich osiągnięcia kluczowe są dwa aspekty – bieżące reagowanie na czynniki zewnętrzne oraz dopasowanie rozwiązań do firmy. Dlatego każdy projekt zaczynamy od analizy celów biznesowych, aktywności marketingowo-sprzedażowych i struktury organizacyjnej klienta. W ten sposób tworzymy rozwiązania, które nie tylko dobrze wyglądają na prezentacji, ale są możliwe do zrealizowania i skuteczne – dodaje Jędrzej Zarychta, head of KERRIS Select.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na czele business unitu stanął Jędrzej Zarychta, który od ponad 6 lat jest związany z KERRIS Group. Będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie zespołem i obecnymi procesami oraz nadzór nad jakością realizowanych działań. Poprzednio kierował działem performance marketingowym, funkcjonującym w ramach Grupy i w dużej mierze przyczynił się do jego szybkiego rozwoju. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów performance marketingowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, obejmujących m.in. płatne kampanie, pozycjonowanie stron oraz niestandardowe rozwiązania reklamowe w internecie. Realizował działania dla takich klientów jak: Porsche, Uber, Romet, Honeywell, Leadership Academy for Poland czy CIMA (Chartered Institute of Management Accountants).

Więcej informacji na temat KERRIS Select znajduje się pod adresem www.kerrisselect.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się