Kto do pieca śmieci wrzuca, dziury nam wywierca w płucach – T-Raperzy znad Wisły i OLX w antysmogowej kampanii

Kto do pieca śmieci wrzuca, dziury nam wywierca w płucach – T-Raperzy znad Wisły i OLX w antysmogowej kampanii

T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem. Do sieci trafił właśnie wyjątkowy Antysmog Song i pełen dymu teledysk.

Antysmog Song to opowieść o złych nawykach, ich konsekwencjach i o zmianach, których warto dokonać natychmiast. Najlepszymi nauczycielami tej oczywistej i potrzebnej lekcji stali się T-Raperzy, którzy zamiast grozić i straszyć, o smogu mówią dosadnie, ale też z humorem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki. Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem – przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

– Powód, dla którego tym razem stanęliśmy przed mikrofonem i kamerą jest ciekawy i ważny. Do udziału w akcji nie trzeba było nas długo namawiać. Mamy nadzieję, że wyjdzie z tego dobra zabawa ze szczyptą edukacji. A gdyby jeszcze akcja skłoniła co poniektórych do autorefleksji, to pełen sukces! Czego wszystkim oddychającym polskim powietrzem serdecznie życzymy – mówi Sławomir Szczęśniak.

„Antysmog song” i teledysk to jednak nie wszystko. W ramach akcji uruchomiono też specjalną stronę antysmog.olx.pl, gdzie oprócz treści informacyjnych znajduje się też interaktywny quiz, którego wyniki komentują T-raperzy.

Za produkcję odpowiada F25, a za koncept kreatywny agencja 23HEROES. Partnerem merytorycznym akcji jest Polski Alarm Smogowy.

PS

W Warszawie oraz wybranych miastach Małopolski w listopadzie 2019 roku pojawiła się instalacja przedstawiająca olbrzymie płuca, która miała za zadanie pokazać, jak zanieczyszczone jest powietrze. 

PS2

W Krakowie walka ze smogiem trwa w najlepsze! Niedawno Zarząd Dróg Miasta Krakowa oraz firma Skanska rozpoczęli budowę pierwszego w mieście antysmogowego chodnika przy ul. Pawiej.

PS3

Dzięki współpracy z ZDM i partnerami naukowymi firma Skanska w styczniu br. zbudowała przy warszawskim Rondzie Daszyńskiego chodnik, który redukuje szkodliwe substancje z powietrza.

PS4

Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański – to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu, mającej na celu walkę ze smogiem.

PS5

W ramach kampanii „Mogę! #ZatrzymaćSMOG”, realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, na ulice Katowic wyjechał wyjątkowy, antysmogowy tramwaj.

PS6

W czerwcu 2019 roku na jednym z budynków w Bukareszcie pojawiła się wielka, interaktywna reklama, która obniża cenę elektrycznego samochodu Renault Zoe, gdy tylko poziom zanieczyszczenia powietrza wzrośnie.

PS6

Konkurs na czujniki jakości powietrza, billboard pochłaniający smog w Warszawie, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce – to główne elementy drugiej odsłony kampanii „Wiem, czym oddycham” Avivy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij