Why We Make: IKEA podkreśla swoje wartości w nowym manifeście

Why We Make: IKEA podkreśla swoje wartości w nowym manifeście
W swojej nowej kampanii pod hasłem „Why We Make” IKEA podkreśla wartości, które są jej bliskie – m.in. ekologia, tolerancja czy też różnorodność.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

IKEA ruszyła z nową kampanią, za którą odpowiada amerykański oddział agencji Ogilvy. W spocie zatytułowanym „Why We Make” marka podkreśla wartości, które są jej bliskie i udowadnia, że każde działanie firmy było (i jest) realizowane w jakimś konkretnym celu. 

W swego rodzaju „manifeście” IKEA opowiada o swojej misji, jaką jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów i ułatwianie im codziennego życia za pomocą prostych i przystępnych cenowo rozwiązań marki. W spocie szwedzki brand zwrócił też uwagę na swoje zaangażowanie w ochronę środowiska, a także podkreślił, że nie obce są mu takie wartości, jak tolerancja czy różnorodność.

PS

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

We wrześniu 2019 roku kanadyjski oddział IKEA stworzył nietypowy spot zatytułowany „Stuff Monster”, w którym przekonywał, że warto wykorzystywać używane meble, zamiast kupować nowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się