38 Content Communication dla Hyal-Drop multi – edukacja na temat suchego oka z udziałem instagramerów i ekspertów

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

#NieMęczIch – pobudzamy dyskusję

Do tej pory, nikt nas nie nauczył, że wraz z postępem technologicznym, zmianami stylu życia w zupełnie inny sposób powinniśmy też dbać o nasze oczy, które są narażone na dużo większe zmęczenie niż kilkadziesiąt, a nawet kilkanaście lat temu, przez co mogą piec i szczypać, a także stawać się suche czy zaczerwienione. W odpowiedzi na te dolegliwości, pojawił się pomysł przeprowadzenia akcji #NieMęczIch, której celem było zaprezentowanie manifestu oczu i zwrócenie uwagi na to, jak intensywnie codziennie eksploatujemy nasze oczy. Do współpracy przy akcji zostały zaproszone Anna Mucha i Marcelina Zawadzka, których zadaniem było przez jeden dzień filmowanie swojego życia i codziennych aktywności tylko z perspektywy oczu. Zaproszone gwiazdy pokazały, jak wiele wyzwań codziennie stawiamy naszym oczom – pierwsze przebudzenie i kontakt z Instagramem, przegląd wiadomości do śniadania, nauka online z dziećmi, zakupy przez Internet czy wieczorny relaks przy serialu lub grze. Trzeba przyznać, że to codzienność dla większości z nas… Efekt? Zmęczenie, pieczenie i suchość oczu, które doskwierają nam zdecydowanie zbyt często, a wystarczy zadbać o ich regularne nawilżanie. Akcja została pozytywnie odebrana, generując łącznie kilkadziesiąt tysięcy polubień i kilkaset komentarzy.

Działania na szeroką skalę

W ramach działań edukacyjnych, agencja zaplanowała wspólnie z klientem przeprowadzenie akcji „Mój codzienny maraton” z udziałem grupy influencerów. Pomysł na akcję? Budowanie świadomości poprzez zaprezentowanie „Maratonu”, jaki codziennie fundujemy naszym oczom. Maraton biega się co najwyżej raz na kilka miesięcy… a nasze oczy pokonują go codziennie po ekranie komputera, telefonu czy telewizora. Treści związane z tym przekazem pojawiły się na blogach i kanałach społecznościowych twórców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift zaangażowanych zostało kilkudziesięciu twórców, których profile pozwoliły dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Hyal-Drop multi, prowadzi regularne działania media relations, poszerzone o współpracę z ekspertami optykami, okulistami i optometrystami. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers i Justyna Spychalska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się