Emilia Pluskota dołączyła do agencji All Hands

Agencja marketingowa All Hands, skupiona wokół idei zrównoważonego rozwoju wzmocniła swój zespół projektowy. Emilia Pluskota dołączyła do firmy w roli account executive.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Pluskota, która rozpoczęła pracę od października, przez ostatni rok związana była z Minority Rights Group International, gdzie była producentką oraz kierowniczką produkcji. Jest współautorką filmu dokumentalnego „Stolen Fish”, w którym porusza temat eksploatacji zachodniego wybrzeża Afryki. Prowadziła również badania antropologiczne w Afryce Zachodniej i krajach arabskich, jest autorką wielu publikacji prasowych dotyczących etycznej turystyki oraz migracji z Afryki na Zachód. Jako dziennikarka współpracowała z magazynem kulturalnym „Hiro”, magazynem „Vege” oraz prowadziła autorską audycję radiową w radiu „Radio Polska Live!” (obecnie „Radio Płock”).

Emilia Pluskota ukończyła kurs „Critical Thinking – Information Hygiene” dotyczący ochrony przed dezinformacją i manipulacją w mediach organizowany przez organizację „Logos” oraz posiada wydany przez Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej certyfikat z zakresu globalnej edukacji. Przez dwa lata prowadziła antydyskryminacyjne warsztaty w dwujęzycznym przedszkolu oraz wykłady w Liceum Jacka Kuronia o skutkach kolonizacji w Afryce Zachodniej.

W All Hands dołączyła do zespołu projektowego i będzie odpowiedzialna za obsługę klientów z branży edukacji oraz będzie wspierać pozostały zespół w procesie tworzenia ofert.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj