CCC uruchamia dostawę w 60 minut od zamówienia

Grupa CCC, odpowiadając na potrzeby klientów i perspektywę zamknięcia sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie testy nowej usługi, zakładającej dostawę zamówienia pod drzwi klienta w ciągu 60 minut od jego złożenia, w oparciu o towar dostępny w sklepach fizycznych.
O autorze
1 min czytania 2020-11-05

Zamówienie ma być proste, a dostawa szybka. Tak w skrócie można opisać nową propozycję CCC. Klient podczas składania zamówienia online po wpisaniu kodu pocztowego widzi dostępne opcje dostawy. Od teraz przy zamówieniach składanych na terenie stolicy pojawia się możliwość „dostawa tego samego dnia”. Po wybraniu tej opcji zamówienie zostanie przekazane do przygotowania do sklepu CCC, a kurier po otrzymaniu powiadomienia w specjalnej dedykowanej aplikacji o skompletowaniu przesyłki będzie je mógł odebrać i dostarczyć wprost do klienta.

Nowa usługa będzie dostępna w Warszawie jeszcze w listopadzie i wkrótce rozszerzona zostanie na inne aglomeracje miejskie.

– Będziemy dążyć do zwiększania sprawność tej usługi tak, aby w przyszłym roku dostarczać dużą część z tych przesyłek w ciągu 30-45 minut. Chcemy dać odczuć klientom, że mamy i doskonały produkt w świetniej cenie, jak i doskonałą, wiodąca na rynku obsługę. CCC jest #CzynneCalyCzas pomimo lockdownu – mówi Karol Półtorak, wiceprezes CCC.

Usługa „dostawa tego samego dnia” to kolejne proklienckie rozwiązanie Grupy CCC. Grupa konsekwentnie kontynuuje proces budowy ekosystemu omnichannel. Około 200 sklepów CCC zostało już wyposażonych w skanery stóp esize.me oraz tablety do zakupów internetowych, z których pochodzi już ponad 15% obrotów ccc.eu w Polsce. Wkrótce mają pojawić się także kasy samoobsługowe, dedykowane kioski internetowe oraz możliwość skanu 2D stopy w aplikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj