Magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem

O autorze
1 min czytania 2021-01-26

Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać również jedno wydanie specjalne – „KUKBUK Dzieciaki”, którego premiera zaplanowana jest na wrzesień.

Kwartalnik KUKBUK będzie miał nowy format, winietę, okładkę i oprawę, która będzie sztywniejsza, z poligraficznymi uszlachetnieniami. Poszerzy się również zakres tematyczny treści. Czytelnik znajdzie w nim materiały na następujące tematy: dom, praca, biznes, design, podróże, ciało, sztuka. A wszystko to prezentowane przez pryzmat kultury kulinarnej. Wraz ze zmianą formatu wydania, pojawiły się również nowe możliwości reklamowe, z naciskiem na realizacje niestandardowe.

– Zmiana ta wpisuje się w długofalową strategię wydawnictwa. Dwa lata temu stworzyliśmy odrębny (w stosunku do magazynu drukowanego) portal kukbuk.pl oparty na idei sezonowości, która jest dla nas tak ważna, ponieważ wyznacza rytm naszych działań – wpływa na każdy aspekt naszej rzeczywistości i warunkuje wybory dokonywane każdego dnia. Teraz przyszedł czas na druk. Istotną kwestią jest dla nas również ekologia. To był kolejny argument za skompresowaniem treści w czterech albumowych wydaniach, które zapewnią naszym czytelniczkom i czytelnikom doświadczenie będące elementem kultury materialnej, w postaci pięknych albumów o wysmakowanej grafice, wypełnionych wartościowymi treściami – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK.

Jak podaje wydawnictwo, aktywne prenumeraty będą realizowane zgodnie z nowym cyklem wydawniczym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj