Litewska platforma reklamowa Eskimi debiutuje na polskim rynku

O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Eskimi to zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. Firma obecna jest już w 50 krajach. Chcąc podbijać nowe rynki i rozszerzać portfolio w oparciu o współpracę z największymi markami, Eskimi stawia na kompetencje i talent swoich pracowników. Litewski lider kampanii programmatic rozpoczyna właśnie wzmacnianie polskiego oddziału.

Eskimi powstało w 2015 roku. W krótkim czasie firma pojawiła się w 25 krajach krajach, dodając do portfolio klientów takich, jak Coca Cola, Audi, Samsung, czy McDonald’s.

Nowe możliwości na polskim rynku programmatic

– Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych usług i innowacjami w świecie marketingu internetowego. Jesteśmy dumni z naszej doskonałej obsługi klienta, szybkiej reakcji na zmieniające się trendy i potrzeby użytkowników oraz elastyczności. Cieszymy się, że nasze narzędzia pomogą klientom w Polsce w zwiększeniu zasięgów i skuteczniejszym docieraniu do idealnych grup docelowych – mówi Vytautas Paukštys, CEO Eskimi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dołącz do Eskimi

Eskimi prowadzi aktualnie rekrutację do polskiego oddziału oraz na pozostałe rynki, a także na stanowiska w globalnym wymiarze. Eskimi pozostaje elastyczne także w kwestii rekrutacji, oferując kandydatom możliwość pracy zdalnej w obszarach i w krajach, w których czują się najlepiej. Eskimi szuka otwartych, ambitnych pracowników, którzy nie boją się wyzwań i stale chcą podnosić jakość na rynku kampanii internetowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aktualne oferty pracy znajdziesz tu. Więcej o Eskimi przeczytasz na: https://business.eskimi.com/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się