Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi. Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM

O autorze
2 min czytania 2021-04-13

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r., eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy? Wszystko to w podziale na trzy dni – trzy obszary tematyczne. Możesz wziąć udział w całym wydarzeniu lub wybranych dniach! Zarejestruj się teraz! Wydarzenie odbywa się w formie online.

Dzień I: IAB HowTo SEM

20 kwietnia 2021 r.

Podczas pierwszego dnia IAB HowTo DAYS eksperci branż SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej przez pryzmat case’ów pokażą, jak czołowe polskie agencje dostosowały się do zmieniających się pandemicznych warunków wraz ze swoimi klientami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się jakie strategie i taktyki przyjęły polskie firmy w obliczu przyspieszonej digitalizacji biznesu oraz jakie innowacje w obszarze SEO/SEM zaproponowały agencje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zobaczysz jak strategicznie i kreatywnie podejść do kampanii SEO i content marketingu w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poznasz od podszewki kluczową nowość SEO w 2020 roku – Core Web Vitals.

Nauczysz się jak wykorzystywać niestandardowe metody i narzędzia analityczne, żeby jeszcze lepiej zrozumieć efektywność sprzedażową kanałów marketingowych.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy między innymi właścicieli firm z sektora MŚP, marketingowców in-house, specjalistów agencyjnych i freelancerskich.

Dzień II: IAB HowTo E-RETAIL

21 kwietnia 2021 r.

IAB HowTo E-RETAIL to unikatowe wydarzenie online, podczas którego na warsztat weźmiemy zagadnienia z obszaru retail w odniesieniu do zmian konsumenckich związanych z wpływem pandemii. Pokażemy, czym klient retailowy różni się od e-commercowego i jak obecnie obszary online-mobile-offline przenikają i uzupełniają się nawzajem.

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się czy klient kupujący online różni się od tego, który kupuje w sklepach stacjonarnych i w jaki sposób do nich docierać z komunikacją.

Zobaczysz premierę kolejnej edycji unikatowego raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix/Kantar, który pokazuje jakie marki uwielbiają Polacy i po które chętnie sięgają w sklepach.

Poznasz jak zmienił się retail i zachowania konsumenckie w czasach pandemii.

Nauczysz się czym są kampanie Drive-to-Store i jak wykorzystuje je e-retail.

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się,  jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych.

Dzień III: IAB HowTo GAMING

22 kwietnia 2021 r.

Trzeci dzień konferencji IAB HowTo DAYS poświęcony będzie gamingowi, który podczas pandemii umocnił swoją pozycję i w dalszym ciągu wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu w oparciu o mocne case studies z firm prelegentów biorących udział w konferencji. Opowiedzą oni, jakie trendy będą teraz wyznaczać kierunek i co nas czeka w najbliższej przyszłości.

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się w jaki sposób efektywnie komunikować marki poprzez gaming oraz jak gaming wchodzi do mainstreamu.

Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy, jak praktycznie można wdrażać gaming do swoich strategii marketingowych.

Poznasz potencjał esportu i gamingu oraz trendy, jakie je kształtują i rozwijają.

Nauczysz się jak skutecznie łączyć marki z gamingiem i mieć uznanie społeczności dla tych działań.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu.

Konferencja IAB HowTo DAYS organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. 

Więcej informacji znajduje się na stronie.