Outdoorowa kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska

Startuje ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOŚ, która potrwa do 30 października. Nośniki z hasłem "Jestem Prosumentem" pojawią się w 16 miastach wojewódzkich. Billboardy zaprojektował znany grafik – Andrzej Pągowski.
O autorze
1 min czytania 2014-10-02

Za zakup mediów odpowiada Fundacja BOŚ, a działania PR prowadzi Grupa BRM.

„Jestem Prosumentem. Produkuję, konsumuję i sprzedaję energię…” – takie hasło znajdziemy na billboardach w całej Polsce. Tym sposobem Fundacja Banku Ochrony Środowiska promuje Odnawialne Źródła Energii i wyjaśnia kim jest „Prosument”. Głównym celem działań reklamowych jest promocja ekologicznego projektu Fundacji „Postaw na słońce”, w ramach którego prowadzone będą szeroko zakrojone działania edukacyjne w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii. – Z badania zrealizowanego na nasze zlecenie we wrześniu br. przez TNS Global wynika, że aż 98 proc. Polaków nie ma pojęcia co kryje się pod hasłem „Prosument”. Ich ogólna wiedza na temat Odnawialnych Źródeł Energii również pozostawia wiele do życzenia. Dlatego chcemy propagować wiedzę na temat bycia prosumentem, czyli producentem, konsumentem i sprzedawcą energii – podkreśla Andrzej Pietrucha, Prezes Fundacji BOŚ.

Równolegle z kampaniąruszaogólnopolski konkurs dla szkół, w którym może wziąć udział młodzież gimnazjalna i ponadgimnazjalna. Fundacja przygotowała tu dwa niezależne konkursy (badawczy i filmowy), w których pula nagród przekracza 60 tys. zł.

Poza kampanią outdoorową i konkursem dla szkół Fundacja BOŚ zrealizuje szereg działań edukacyjnych i informacyjnych: począwszy od audycji i konkursów radiowych, skończywszy na publikacjach w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Powstał także specjalny portal internetowy dedykowany projektowi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Billboardy promujące hasło „Prosument” zaprojektował znany grafik Andrzej Pągowski, zakupu mediów dokonała Fundacja Banku Ochrony Środowiska, a za działania PR odpowiada Grupa BRM. Kampania współfinansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się