Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Startuje najnowsza promocja konsumencka Lubelli – do wygrania unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami

Lubella to niekwestionowany ekspert i codzienna inspiracja dla amatorów, jak również koneserów sztuki kulinarnej. Marka proponuje konsumentom unikalną promocję z prostym mechanizmem.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

Wystarczy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie. Każdy zgłoszony kod to dwie szanse na wygraną. W losowaniu dziennym można zdobyć unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami, a w losowaniu tygodniowym, uczestnicy promocji mają szansę wygrać profesjonalny kurs gotowania. Lubellowe fartuchy są nie tylko nagrodą w postaci oryginalnego gadżetu, ale także symbolem uznania dla naszych świadomych kucharzy, którzy zawsze wybierają najlepsze produkty. Wyróżnia je najwyższa jakość, nowoczesny wzór i pomysłowe hasła („Niezła Babka”, „Fajne Ciacho”, „Podgrzewam Atmosferę” i inne), dzięki którym czas spędzony na gotowaniu z pewnością będzie doskonałą zabawą. Dodatkowo, każdy laureat może sam wybrać hasło. Zwycięzców losowania tygodniowego Lubella zaprasza na specjalne warsztaty kulinarne. Zajęcia prowadzone przez renomowanych, profesjonalnych szefów kuchni z pewnością będą świetnym doświadczeniem i inspiracją dla własnych poszukiwań kulinarnych.

Wyjątkową promocję Lubelli wspiera najnowsza reklama marki. Charakterystyczne postaci występujące w filmie w zabawny sposób pokazują prawdziwą stronę gotowania. Spot puentują humorystyczne hasła na wyjątkowych fartuchach bohaterów.

Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych, w serwisach VOD i You Tube.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie strony www: Grupa 3
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się