Złote Spinacze – znamy zwycięzców

Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
O autorze
1 min czytania 2014-12-08

Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 25 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014. Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG. 

Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco: 

Kategorie główne

PR korporacyjny

  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies

PR produktu

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants 

Public Affairs i Lobbying

  • Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations

Kampania Społeczna

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw 

Event komercyjny

Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana. 

Event społeczny

  • Debata Europa Cafe – Citybell Consulting

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words

PR miejsca, miasta lub regionu

Jury przyznało dwie statuetki ex aequo

  • Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
  • #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon

Social media

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli

Bussiness-to-Bussiness PR

  • „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue

Media Relations

  • belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska 

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

Finanse

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli 

Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne

  • Ciśnienie na życie – Polpharma

Sektor spożywczy

  • „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.

Media i styl życia

  • „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture

Kultura

  • Audioriver 2013 – Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja

  • Apetyt na region. Podkarpackie smaki. – Citybell Consulting

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies

NGO i Sektor Publiczny

  • Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” – Publicon 

Kategorie specjalne

Kreatywność

  • „Zrobimy Cię na Biało” – ATLAS i Telma Agency Communications

Efektywność

  • Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice