Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

ATL Żubra przechodzi z G7 do PZL

W ostatnim czasie trwały rozmowy miedzy KP, G7 a PZL mające na celu przeniesienie działań ATL Żubra do PZL po tym jak Agencja odłączyła się od Grupy Leo Burnett. Strony porozumiały się i od kwietnia 2015r. PZL przejmuje obsługę marki Żubr w zakresie ATL.
O autorze
0 min czytania 2015-03-19

Obsługa kampanii digitalowych oraz social mediowych pozostaje w ramach obowiązków G7.

W maju 2014r. w wyniku wygranego przetargu, obsługa ATL i digital została powierzona przez Kompanię Piwowarską agencji G7 (Grupa Leo Burnett). Zgodnie z ustaleniami między Kompanią Piwowarską a agencją G7, w dotychczasowych pracach (od września 2014 r) nad kreacją ATL dla marki uczestniczył również Iwo Zaniewski – Dyrektor Kreatywny agencji PZL (wtedy Grupa Leo Burnett). Kompania Piwowarska jeszcze na etapie negocjacji kontraktu zagwarantowała sobie możliwość wykorzystywania zasobów całej Grupy Leo Burnett, w tym G7, Leo Burnett i PZL. Współpraca z PZL rozpoczęła się we wrześniu 2014, kiedy to PZL zakończył kontrakt z marką Łomża.