UM odpowiada za kampanię mediową piątego sezonu „Gry o tron”

Najbardziej wyczekiwany serial wiosny już 13 kwietnia wraca na antenę HBO. Dom mediowy UM (Universal McCann) realizuje kampanię promującą start piątego sezonu serialu w radio, prasie i Internecie. Promocja obejmuje działania odbywające się przed premierą oraz w dniu emisji pierwszego odcinka.
O autorze
0 min czytania 2015-04-13

Kampania mediowa kolejnego sezonu serialu „Gra o tron” emitowanego w HBO rozpoczęła się z końcem marca. Pierwszy etap działań objął kampanię w prasie branżowej, m.in. w magazynie „Nowa Fantastyka”.

W kolejnych tygodniach promocja „Gry o tron” odbywa się głównie w Internecie, gdzie bazuje na formatach video emitowanych na YouTube, w sieciach Sataku i Ebola oraz na WP.pl.  W dniu premiery, 13 kwietnia odbędzie się też kampania radiowa w stacjach ogólnopolskich i regionalnych, m.in. w sieci Radia ZET, sieci RMF FM, grupie Eska, Rock Radiu i Radiu Złote Przeboje, oraz stacjach lokalnych.