Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kolej Żubra nabiera tempa – rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna odsłona kampanii najpopularniejszego piwa w Polsce. Miłośnicy Żubra zobaczyć mogą aż trzy alternatywne spoty – zarówno w telewizji jak i na Facebooku. Kampania potrwa do końca lipca.
O autorze
1 min czytania 2015-06-17

Jeleń, dziki oraz bobry – to właśnie w obronie tych mieszkańców puszczy stanie Żubr, zatrzymując pędzący parowóz. Miłośnicy kreacji Żubra doskonale znają jej bohaterów – wszystkie zwierzęta występowały już bowiem w poprzednich kampania reklamowych: „Dobrze wpaść na Żubra”, „Co dwa Żubry to nie jeden”, „Bal można oprzeć na Żubrze”.

Widzowie kochają reklamy Żubra za ich lekkość, humor i zabawne gry słowne. Warto podkreślić, że wciąż jesteśmy jedną z nielicznych marek, która reklamuje piwo bez pokazywania jego spożycia. Miłośnikom złotego trunku najwyraźniej się to podoba – dowodzi tego wysoka sprzedaż i utrzymanie pozycji lidera branży – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek Kompani Piwowarskiej.  

Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji oraz na Facebooku. Ciekawym rozwiązaniem są alternatywne zakończenia poszczególnych reklam i krótkie, kontekstowe spoty. Działania startują w połowie czerwca, a cała kampania potrwa około 1,5miesięca.

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing