Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House zakupiła od koncernu Hasbro licencję na wykorzystywanie gry Monopoly jako motywu przewodniego podczas publicznych eventów organizowanych dla galerii handlowych.
O autorze
1 min czytania 2015-08-24

Pierwszym klientem agencji na tę usługę została ogólnopolska sieć centrów handlowych Atrium. Great Open House zorganizowała i przeprowadza właśnie w 4 centrach handlowych tej marki familijne imprezy z Monopoly w roli głównej, a równolegle także Mistrzostwa Polski w Monopoly.

Pierwszą serię eventów na licencji Hasbro z wykorzystaniem Monopoly agencja Great Open House organizuje w galeriach handlowych ogólnopolskiej sieci Atrium. Imprezy pomyślane są jako atrakcyjna forma spędzenia czasu dla wszystkich odwiedzających te centra handlowe. Główną atrakcją są rozgrywki w Monopoly – na dużej planszy, po której poruszają się gracze, z dużymi kostkami, pionkami i kartami.

– Zakup licencji Monopoly to kolejne wzmocnienie oferty naszego działu eventów. Klienci galerii handlowych znudzeni są już tradycyjnymi atrakcjami i dlatego chętnie pojawiają się na takich wydarzeniach jak event Monopoly. Już dziś wiemy, że w trakcie jednej z naszych wakacyjnych imprez footfall wzrósł o kilkadziesiąt procent w porównaniu do analogicznego weekendu sprzed roku – to dość obiecujący wynik. Z drugiej strony jest to wyraźny sygnał do poszukiwań kolejnych atrakcyjnych licencji do wykorzystania w dziale eventowym GOH – mówi Robert Kołodziejczyk, CEO agencji Great Open House.

Pierwsze imprezy organizowane przez Great Open House z licencją na Monopoly odbyły się w Pile (Atrium Kasztanowa) i w Koszalinie (Atrium Koszalin). Kolejne będą miały miejsce w Warszawie, już w najbliższe weekendy – 22 i 23 sierpnia w Atrium Reduta, a 29 i 30 sierpnia w Atrium Targówek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas wakacyjnych imprez z Monopoly w galeriach Atrium odbywają się także równolegle Mistrzostwa Polski w Monopoly. Z każdego z 3 turniejów eliminacyjnych (Piła, Koszalin, Warszawa Reduta) awansuje po 4 najlepszych graczy – najlepsza dwunastka zmierzy się ze sobą w warszawskim Atrium Targówek, w ostatni weekend wakacji. Zwycięzca Mistrzostw Polski pojedzie w nagrodę na Mistrzostwa Świata, które odbędą się we wrześniu w chińskim Makao. Uczestnicy polskich rozgrywek mają też szansę na zdobywanie nagród fundowanych przez sklepy znajdujące się w poszczególnych centrach handlowych Atrium, w których odbywają się turnieje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing