Moja Planeta. Dom – nowa kampania reklamowa Black Red White

Black Red White rusza z nową kampanią reklamową „Moja Planeta. Dom”, której celem jest promocja odświeżonego wizerunku spółki oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku. Prezentacja spotu obejmie Internet i telewizję. Kampanii towarzyszy promocja na wybrane szafy i materace.
O autorze
1 min czytania 2015-09-25

Zdjęcie z Pixabay

Nowa kampania to efekt realizacji drugiego etapu rebrandingu marki Black Red White. W kreacji wykorzystane zostało hasło „Moja Planeta. Dom”, które nawiązuje do stworzenia miejsca idealnego wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska. Dom to miejsce, które nie tylko ułatwia odzyskanie harmonii i spokoju po ciężkim dniu, ale przede wszystkim pozwala cieszyć się chwilami spędzonymi z najbliższymi.

„Najnowsza kampania reklamowa jest częścią kolejnego etapu komunikacji na temat zmian wizerunkowych w Black Red White. Spot pod hasłem „Moja Planeta. Dom” doskonale odzwierciedla metamorfozę spółki na przełomie ostatnich kilku miesięcy, pokazując zupełnie nową, odświeżoną odsłonę marki. Wkrótce rusza także blog firmowy „Moja Planeta. Dom”. Czytelnicy będą mogli skorzystać z wielu ciekawych porad i inspiracji” – mówi Tomasz Jędraszczyk, Dyrektor Marketingu Black Red White.

Rozpoczęciu kampanii towarzyszy promocja na wybrane szafy i materace, które zakupić można taniej aż o 20%. Niższe ceny to doskonała okazja do urządzenia idealnego i uporządkowanego wnętrze, które sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Promocja obowiązuje do 29 września.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji oraz w serwisach internetowych. Spot reklamowy można również zobaczyć na kanale Black Red White na YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing