WhitePress i ContentStream integrują promocję informacji prasowych

WhitePress wprowadził do swojej platformy wspierającej działania e-PR funkcję promocji notek prasowych. Każdy użytkownik wirtualnych biur prasowych udostępnionych przez WhitePress może w prosty sposób uzyskać wartościowy, tematyczny i niedrogi ruch. Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2015-11-09

Ponad dwa miesiące temu platforma WhitePress wdrożyła funkcję bezpłatnych wirtualnych biur prasowych. Oferują one szereg bezpłatnych usług takich jak: tworzenie i utrzymanie biur prasowych, zarządzanie własną bazą dziennikarzy, promocja notek na stronie www.biuroprasowe.pl. Obecnie z biur prasowych WhitePress korzysta ponad 150 firm. Teraz WhitePress wprowadza pierwszą płatną (ale nieobowiązkową) usługę umożliwiającą promowanie wybranych notek prasowych.

Promocja jest realizowana w oparciu o rozliczenie CPC (stawki to 40-60 gr za odsłonę), a uruchomienie kampanii zajmuje mniej niż 30 sekund. Dzięki integracji z siecią ContentStream pozyskiwany ruch jest wysokiej jakości.

„Firma prowadząca wirtualne biuro prasowe powinna zadbać o jak najszerszą promocję treści. Podstawowymi odbiorcami notek prasowych są dziennikarze, jednak w wielu przypadkach warto pokusić się o dotarcie do szerszej grupy odbiorców” – mówi Paweł Strykowski z WhitePress – „Merytoryczne i atrakcyjne wirtualne biuro prasowe ma szansę walczyć o popularność ze stroną internetową firmy dzięki rozwiązaniom, które wprowadzamy dla naszych klientów”.

ContentStream jest narzędziem opracowanym przez firmę Netsprint, które w sposób efektywny i angażujący umożliwia dotarcie do nowych użytkowników dzięki promocji opartej na dostarczeniu wartości grupie docelowej. Sieć umożliwia kontekstowo-behawioralne wyświetlanie linków do najbardziej interesujących artykułów. Zasięg ContentStream to ponad 15 milionów internautów. Linki wyświetlane są na ponad 1000 polskich serwisach internetowych, w tym na serwisach Grupy WP, Grupy Infor, Grupy Polskapresse i Media Regionalne, Grupy Gremi, czy WM.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj